به نام خدا

بخش فروش سازمان یکی از مهمترین بخشهای هر سازمان است که وظیفه تزریق ارز به سازمان را بر عهده دارد. بدون ورود ارز، هر بیزینسی در درازمدت محکوم به شکست است. به همین دلیل است که استخدام مدیر فروش و کارشناسان فروش مناسب برای هر کسب و کار حیاتی است که البته مدیران ارشد هر سازمان توجه ویژه ای به این بخش دارند.

با این حال همواره استخدام کارشناس فروش مناسب برای هرسازمان کار بسیار مشکلی است. دلیل اصلی این مشکل، به نوع محصول و یا خدماتی که هر سازمان ارائه می دهد برمی گردد. برای هرنوع محصول بایستی کارشناس فروش با کدهای شخصیتی متفاوتی را در نظر گرفت. فرض کنید شرکتی مانند ایران خودرو، یا یک پتروشیمی عظیم می خواهد کارشناس فروش استخدام نماید. در این شرکتها، مدیران و کارشناسان فروش مستقیما با مصرف کننده نهایی در ارتباط نیستند. بلکه آنها سفارشهایی را که از طریق نمایندگیها یا سایت شرکت دریافت میکنند. سپس آنها را طبقه بندی کرده در اختیار بخش تولید قرار می دهند و پس از گرفتن زمانبندی از بخش تولید آن را به مشتری یا نمایندگیهای فروش اعلام می کنند. به هنگام مصاحبه با افراد برای چنین شغلی بایستی توجه داشت این کاندیدای مناسب برای این نوع مشاغل، افراد درونگرای شدید با داشتن مهارتهای ریاضی بالا است. این افراد بایستی بتوانند کارهای تکراری را برای ساعات زیاد و درزمان طولانی انجام داده و راندمان خود را از دست ندهند.

اگر شرکت شما ارائه کننده ماشین آلات پیچیده یا خدمات مهندسی است، برای بخش فروش شرکت خود بایستی به دنبال جذب یک مهندس فروش باشید. زیرا خریدار خدمات شما نه افراد عادی، بلکه بهترین متخصصین شرکت خریدار هستند. مثلا اگر شرکت شما یک شرکت پیمانکار و یا مجری ساختمانی است، شما برای بخش فروش خود مجبور به بکارگیری مهندسین عمران با سابقه فنی و طراحی کافی هستید. یک مهندس فروش ضمن داشتن اطلاعات فنی کافی از محصول شما، بایستی محصولات کلیه رقبا در بازار را نیز بشناسد. فروش خدمات در زمینه های گفته شده به راحتی میسر نیست و برای فروش خدمات مهندسی، مهندسین فروش شما بایستی جلسات فنی متعددی را با مهندسین خریدار برگزار نموده و پس از دریافت اعلام نیاز خریدار طرحهای اولیه و اعلام قیمت و زمان انجام دقیق را نیزمشخص نمایند. فرایند فروش در این شرکتها ممکن است ماهها به طول انجامد و در بسیاری از موارد با صرف هزینه فراوان به خرید نیز منتهی نگردد. اما با توجه به رقم بسیار بالای این قراردادها اغلب بستن یک قرارداد بزرگ در این زمینه تا چند سال برای یک شرکت پیمانکار تولید کار می نماید.

حال فرض کنید، شما صاحب یک کسب و کار در زمینه مبلمان و یا لوازم خانگی هستید و نیاز به استخدام کارشناس فروش دارید. دقیقا شما به کسی با خصوصیات برعکس شرکت قبلی نیاز دارید. شما به یک فروشنده با شخصیت برونگرا و اجتماعی که علاقه زیادی به مطرح کردن خود در جمع یا شبکه های اجتماعی دارد هستید. این اشخاص بایستی دارای قدرت بیان بالا و ضریب هوشی بالایی باشند تا بتوانند بلافاصله پس از مواجه شدن با مشتری او را جذب کرده و محصولات شما را به او عرضه کنند. فروشنده مناسب در این سازمان بایستی بتواند نیاز مشتری را درک کرده و بهترین پاسخ را از طریق محصولات شما به او ارائه دهد. علاوه برخصوصیات گفته شده شرایط ظاهری مناسب و ادب و متانت نیز از خصوصیات دیگر مورد نیاز برای این شخص است.

بنابراین با توجه به نوع خدمات و محصول شما، می توان نسبت به جذب کارشناس و یا مدیر فروش خوب اقدام کرد. اما نکته ای که همواره یک مدیر ارشد در نظر دارد، نگاهداشت پرسنل خوب در شرکت به مدت طولانی است و این مسئله ای است که اکثر شرکتهای ایرانی از آن غافلند. چون استخدام و آموزش یک فردمناسب ممکن است چندین سال به طول بینجامد.

Description: https://vatanjob.com/wp-content/uploads/2017/11/vatanjobe-estekhdam-engineer.jpg

نگارش توسط مجموعه استخدامی وطن جاب

منبع:

https://vatanjob.com/notes-for-recruiting-sales-expert

+ |
نوشته شده توسط allen wessinger در چهارشنبه 8 خرداد 1398

این مقاله را برای کسانی گردآوردیم که علاقه دارند صفحه ی اینستاگرامی پر مخاطبی داشته باشند و البته بدانند برای نگه داری و رشد صفحشون باید چه کارهایی انجام دهند.

پس اگر علاقه مند هستید ارتباط بهتری با مخاطب های خود برقرار کنید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید و با ما همراه باشید.

در ابتدای این مطلب عرض کنیم خدمت شما که یکسری از مطالب رو شاید دیگر همه بدانند که هدفمند جلو بروند, روی برنامه ریزی پیش بروند, فعال باشند, مخاطب را دقیق و کامل بشناسند و ......... اما خوب غیر از تمامی این مطالب مسائل مهم تر و ریز تری هم هست که باید به آن دقت کنیم. از جمله کپشن خوب همراه با یک هشتگ هوشمندانه میپرسید چطوری؟ به خوندن ادامه دهید

Source: http://pheromonesinc.com


هشتگ را در آغوش بگیرید.

چرا؟ به این دلیل که هشتگ ها پست های شما را نشانه گذاری و خاص میکنند و در اصل ماهیت پست و موضوع صفحه ی شما را برای دنبال کننده کاملا مشخص میکنند.

این کار ارتباط شما با مخاطب را نزدیک تر میکند و باعث افزایش فالوور برای شما میشود و اگر کاملا با هشتگ ها آشنا نیستید باید بگیم که هشتگ ها کلمات کوتاه و پرکاربردی هستند که موضوعیت کلی پست را بیان میکنند و اگر بخواهیم کلمات را به شکل هشتگ درباریم به آنها # اضافه میکنیم. مانند:

(#سوشیال_مدیا) که البته اگر بخواهید یک جمله کوتاه را هشتگ گذاری کنید باید به جای اسپیس در میان کلمات از آندرلاین _ استفاده کنید. در غیر این صورت فقط کلمه ی اولی که به # چسبیده است به عنوان هشتگ گذاشته میشود.

یعنی سعی کنید هشتگ ها به این شکل نباشند #شبکه های اجتماعی بلکه صورت درست آن #شبکه های_اجتماعی است.

تحقیق در مورد تعداد کل پست های یک هشتگ

در هنگامی که شروع به هشتگ گذاری میکنید دقیقا همانند موضوعی که سرچ میکنید هشتگ هایی که پر استفاده و پرطرفدار بودند قبل از کامل شدن نوع نوشتاری شما نمایان میشوند, در زیر این هشتگ ها میزان استفاده ی آن ها نوشته شده است بر فرض شما میایید #خوشمزه را در زیر پست خود قرار دهید بعد قبل از تکمیل نوشتن شما هشتگ خوشمزه برای شما نمایان میشود و در زیر آن نوشته 100هزار نفر از این هشتگ استفاده کرده اند پس شما اینجا متوجه میشوید که چه هشتگ ای طرفدار بیشتری داشته است و از آن استفاده میکنید.

و حتی در بخش جست و جو, تب هشتگ وجو دارد که کلمه را وارد کنید به شما میگوید که از هر هشتگ به چه میزان استفاده شده است.

و در آخر هیچ وقت فراموش نکنید که اسم برد خود را هشتگ بذارید. مانند pheromonesinc#

راه اندازی یک مسابقه

بعد از تخصصی شدن پیج و زدن مهر خودتون نوبت میرسه به ارتباط گرفتن با مخاطب ها و مطمئنا اولین کار بعد از راه اندازی صفحتون آشنایی بیشتر با مخاطباتون است.

در این قسمت بهتر است نسبت به موضوع پیج و شناختی که به فالوورهاتون دارید این آرزو را که هیچ کار سختی انجام ندی ولی در ازاش یک چیز دوست داشتنی هدیه بگیری و براشون برآورده کنی.

برنامه ریزی کنید و یک مسابقه راه بندازید برای مسابقتون میتونید شرایطی را از مخاطبان درخواست کنید و برای دیده شدن بیشتر از پیج های دیگر هم استفاده کنید که اطلاع رسانی کنند که مسابقه برگزار کردید در کل در اینستاگرام هرچقدر تجملاتی تر باشید بهتر نتیجه میگیرید.

و حتما برای مسابقاتتون علاوه بر یک جایزه وسوسه انگیز و معرفی کردن از هشتگ های مخصوص مسابقه هم استفاده کنید.
+ |
نوشته شده توسط allen wessinger در يکشنبه 12 اسفند 1397

بنابراین با توجه به محبوبیت و دسترسی آسان به این شبکه ی اجتماعی این شبکه توانسته توجه شرکت ها,بازاریابان و یا خیلی از کسب و کارهای کوچک را به خودش جذب کند. و تقریبا در اکثریت کشورها بلافاصله با شناخته شدن هر چیزی یکسری صحبت ها در مورد آن برنامه,شرکت,سلبریتی و یا هرچیز دیگری را میتوانید در نظر بگیرید, به گوشمان میرسد.

میخواهم مطلب را به اینجا برسانم که اینستاگرام مارکتینگ شبیه هیچ یک از صحبت هایی که درموردش گفته میشود نیست.

اگر بتوانید خود را با سرزمین اینستاگرام آشنا کنید و سوار بر این موج عظیم یه سمت جلو حرکت کنید قطعا ایستادنی در کار نخواهد بود

زیرا با توجه به گسترش این شبکه ی اجتماعی اکثریت جوامع شروع به خرید و فروش صفحات

اینستاگرامی کردند و از این بابت یکسری پلتفرم از جمله socialtradia ایجاد شدند تا در این مسیر

با شما همراه باشند تا به راحتی بتوانید هدفتون را به نمایش بگذارید.

حتما شنیده اید که می گویند عکس پروفایل تان را عوض کنید یا اینکه متن های انگیزشی بنویسید تا شاهد این باشید که سیل عظیمی از مردم جذب اینستاگرام مارکتینگ شما شوند. پیشنهاد می کنم این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که چقدر اشتباه است.


ساعت ۱۰ شب در یک مهمانی اینستاگرامی :

بیایید تصور کنیم در یک مهمانی بسیار بزرگ شرکت کرده ایم. مهمان های آن مهمانی کاربران اینستاگرام هستند.

آنقدر تعداد مهمان ها زیاد است که اگر فریاد هم بزنید کسی صدای شما را نمی شنود.

شما وارد مهمانی می شوید و دوان دوان به سوی میکروفنی که در انتهای سالن است می روید. میکروفن را بر می دارید و ناگهان همه برای چند ثانیه سکوت می کنند.

چه چیزی می خواهید بگویید؟

اکثر افراد با صدای بلند می گویند من بهترین هستم، من کارم را بلد هستم، من ….

از میان حضار شخصی با صدای بلند می گوید : عزیزم، این همه من در این جمع حضور دارند پس لطفا چیزی نگو !

دقیقا همین جاست که احساس می کنید سر افکنده شده اید.

و هر زحمتی که برای اینستاگرام مارکتینگ تان کشیده اید به باد رفته است. شما شاید وقت زیادی را برای تبلیغات و اینستاگرام تان بگذارید اما اگر با استراتژی موثر در دنیای واقعی آشنا نباشید قطعا این سناریو دردناک بارها تکرار خواهد شد.

معرفی برند و کسب و کار در صحنه تبلیغاتی آنلاین که این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده، مثل یک بازی شطرنج و پیش بردن آن به سوی پیروزی است. فقط شما هستنید که با انتخاب ابزارهای مناسب می‌توانید مهره‌های خود را درست بچینید و با بازی دادن ‌آن‌ها پیروز میدان باشید. در میان روش‌های تبلیغاتی آنلاین، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ ایجاد می‌شود.


حالا بیاید در نظر بگیریم برای رفتن یک مسیر درست در این مارکت به چه چیزی نیاز داریم؟


بله,قطعا به یک اینفلوئنسر حرفه ای نیاز مندیم.


اینفلوئنسر به چه کسانی گفته میشود و تاثیر آنها در این مارکت چیست؟


به افراد شناخته شده در این شبکه اجتماعی اینفلوئنسر گفته میشود و البته با توجه به جمله ای که کمی قبل تر گفتم این افراد معروف یا شناخته شده نبودند در پی یادگیری صحیح این شبکه و با استفاده از یک هنر خاص,توانایی بدنی (ورزش حرفه ای),موضوعات جذب کننده(طنز),اشعار زیبا,حرفه هایی کارآمد و با کیفیت(میکاپ آرتیست ها یا شغل هایی که نیاز مردم را برطرف کند و .........

اسم و رسمی برای خود بهم زدند به این دسته از اشخاص اینفلوئنسر گفته میشود که راه و چگونگی کار در اینستاگرام را به خوبی یاد گرفته اند.


استفاده از این افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) برای معرفی برند، محصول و خدمات یکی از راه‌های بازاریابی است که به آن اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند.


حالا چرا اینفلوئنسرها از نفوذ خیلی بالایی در میان جوامع برخوردارند؟


زیرا این اشخاص تحت سلطه ی برند خاص ای معرفی نشدند, وابسته به ارگان خاص ای نیستند و از دید مردم برای کسی زحمت نمیکشند, با هوش و استعداد, خود را در قلب های مردم جا کرده اند بنابراین مردم به این اشخاص اعتماد دارند بنابراین شما به راحتی میتوانید برند خود را بخ دست اینفلوئنسرها بسپارید.


با اینفلوئنسرها مخطبان‌تان را شکار کنید

صاحبان یک برند خاص و یا یک کسب و کار میتوانند با استفاده از اینفلوئنسرها بیشتر از پیش خود را به جامعه معرفی کنند,در معرض توجه قرار گرفته و یا ارتباط بهتر ی با افراد معروف بگیرند.


این را باید بدانید براساس مطالعات اخیر، مثلا در توییتر، کاربرها حتی به اینفلوینسرهایی که دوستان‌شان به آن اعتماد کردند، نیز اعتماد می‌کنند و شما با این اعتمادها می‌توانید برند و محصول خود به طور غیرمستقیم معرفی کنید.


بنابراین آمار فروش شما با استفاده از این روند بسیار تغییر خواهد کرد و مطمئنا کسب و کار پرفروش تری خواهید داشت, به توصیه ما گوش کنید و حتما یکی از موفق های جامعه ی دیجیتالی امروزی باشید.

+ |
نوشته شده توسط allen wessinger در شنبه 27 بهمن 1397

6/2 بیلیون نفر در دنیا در حال حاضر از استراتژی سوشال مدیا استفاده می کنند. تا سال 2019، این تعداد با 77/2 بیلیون نفر نیز خواهد رسید. بنابراین شگفت انگیز نیست که 80 درصد کسب و کارها مهمترین فاکتور در موفقیت دیجیتال مارکتینگ است. با اینحال، 80 درصد بازاریابان فعال در شبکه های اجتماعی هنوز واقعا مطمئن نیستند که کدام یک ابزارها بهترین است. بعضی از بازاریابان سایت و شبکه اجتماعی شرکت خود را به بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می سپارند تا به سرعت به نتیجه دلخواه برسند.

سه گام اصلی استراتژی سوشیال مدیا

پلتفرم های جدید هر روز لانچ شده و وارد عرصه می شوند. بنابراین تجمع بازاریابان متعدد در استراتژی سوشال مدیا به طور روز افزونی افزایش می یابد و منجر به عدم پاسخگویی تمامی نیروهای بالقوه موجود میشود. در نتیجه برای شکستن این تجمع، کسب و کار شمانیاز به یک استراتژی قوی و مستحکم در شبکه های اجتماعی دارد. در ادامه، گامهایی را برای از میان برداشتن این محدودیت برای شما بیان می کنیم.

استراتژی هدف شرکت از بازاریابی شبکه های اجتماعی

پیش از شروع به بستن استراتژی سوشال مدیا، می بایست هدف خود را بدانید. شما نیاز دارید در ابتدا هدف اصلی شرکت خود را مشخص کنید. آنچه در حال حاضر برای شما مهم است چیست؟ هنگامی که این مهم را مشخص کردید، می توانید درباره استفاده از شبکه های اجتماعی و همراه کردن آنها با اهداف خود و همچنین کم گرفتن از آنها جهت بهبود و موفقیت برند خود تلاش کنید.

برندسازی توسط استراتژی سوشال مدیا

شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا هویت برند خود را بسیازید اما چگونه؟ به آسانی می توانند نام برند شما را درون خود نگاه دارند. بیلیون ها کاربر هر روزه در شبکه های اجتماعی در حال اینتراکشن هستند و بنابراین سوشیال مدیا گسترش بسیار زیادی یافته است. بنابراین ساخت یک حساب شخصی در شبکه های اجتماعی بسیار ارزشمندتر از طراحی سایت است. البته کارایی این دو با یکدیگر متفاوت است اما از آنجا که شبکه های اجتماعی همه طیف ها را در بر گرفته و برای همگان تا حد زیادی در دسترس می باشد، انجام این کار بهتر از طراحی پوستر و یا وب سایت می تواند به برقراری هویت و نام برند شما کمک کند.

بعلاوه می توانید از سوشال مدیا برای همگام سازی کار خود با اینفلوئنسرها نیز استفاده کنید. همکاری با این افراد می تواند به شما کمک کند تا جایگاه کمپانی خود و آنچه که ارزش بیشتری را دارد مشخص کند و بازار هدف شما را نیز تعیین کند. بنابراین علاوه بر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای محصولات خود، می توانید از این شبکه های اجتماعی برای فروش محصولات خود به گونه بهتر و موثرتر نیز بهره ببرید.

تخصصی عمل کنید

به طور ایده آل، اهداف بازاریابی شمامی بایست به سمت نواحی پایین قیف بازاریابی حرکت کرده و با اهداف بلند مدت همسو شود. در نتیجه شما می بایست استراتژی های بازاریابی تخصصی و خاصی داشته باشید.

یک هدف بازاریابی می بایست منجر به افزایش آگاه سازی برند شد. این هدف با مقصد شرکت شما که سازنده هویت برند است همسو شده و پایه و اساس مصرف کنندگی را می سازد. هدف دوم می بایست ایگیجمنت برند را افزایش دهد. این هدف می بایست مشتری های جدید را جذب و ابقا کند در حالیکه همچنان به ساختن هویت برند نیز مشغول است. سوم اینکه، شرکت شما احتمالا می خواهد درباره مشتریان خود چیزهایی بداند. بنابرین می بایست نیازهای مشتری را دانسته، دسترسی به آنها و نحوه برقراری ارتباط و جذب آنها را بدانیم.

آنالیز

حال که برند خود را ساخته و پایه ها را استوار کرده اید، زمان شروع آنالیز عملکردتان می رسد. ابزارهای آنالیتیک مانند گوگل آنالیتیک، هوتسوت، بافر و غیره به شما این امکان را می دهند که بتوانید کارکرد سوشال مدیا خود را سنجیده و حتی مکان و چگونگی اینتراکت مخاطبان را نیز تعیین کنید. این ابزارها همچنین می تواند مشتریان را راهنمایی کرده، ریت تبادلات را سنجیده و همچنین ترافیک ایجاد شده از طریق پلتفرم مورد نظر را نیز برای شما مشخص کند.

منبع:اینجا


+ |
نوشته شده توسط allen wessinger در چهارشنبه 10 بهمن 1397

A business’ reputation is essential to its survival.

In the modern age where social networking and other online tools are so prevalent, businesses need to be conscious of their reputation online.

2015-02-16-FUTEtip64.PNG

It is important to manage your business’ online reputation to give your business a competitive advantage against others in your industry, build your reputation as a thought leader and expert in your industry and drive engagement and credibility for your business.

There are a number of ways you can manage and build your online reputation. Here are my top four tips.

Develop a robust social media strategy.

Developing a comprehensive social media strategy will help you manage your online reputation effectively, as well as ensure you are using the right platforms, engaging with your target audience and monitoring your accounts appropriately.

No matter which social media platform you choose to use, following these four rules in your strategy will held you succeed:

  • Be focused: It is important to define your niche and focus the majority of your social media activity on that area of focus. Seek to understand your target audience and what interests them by looking into their demographics, behaviours and interests.

  • Be authentic: Don’t view social media as a marketing platform, imagine you are talking to someone in real life. What would you say to them?

  • Be meaningful: The content you publish must be useful and meaningful to your target audience or there is no reason for them to read or engage with it.

  • Be aware: Listen to the conversations happening through social media about your business and your industry, you will be amazed at the insights it will bring.

Pick the right social media platforms.

When starting out on social media, select one platform that is the most appropriate for your business. As you become familiar with social media, start integrating other social media tools.

Major platforms such as Facebook, Twitter and LinkedIn can be an excellent place to start. However, the most important thing to consider is which social networks your target audience are accessing.

LinkedIn for example, is an excellent platform for B2B professionals wishing to become an expert in a specific industry. Tools such as LinkedIn groups allow you to interact with people from specific professions, industries or interest areas by either starting, or responding to discussions.

Create conversations.

Social media allows you to exchange ideas and form relationships with your target audience. Posting unique and interesting content instead of blasting promotional messages to users will help build and establish your business’ reputation.

Try posting interesting articles, blog posts, videos, photos or curate content from other experts in your field.

If you are running out of ideas of things to post, some helpful tips include:

  • Put your fans first. People love posts they can identify with, such as the approaching weekend or holiday plans.

  • Tell your success stories. Success stories are interesting to read, whilst clearly demonstrating the value you can offer. Ask your customers for feedback and testimonials.

  • Share news and events updates.

  • Give a behind the scenes look into your business.

2015-02-16-FUTEtip73.sm.png

Start blogging.

Having a blog will build your profile as an industry expert and leader, allow you to share information with your clients and customers and will also attract more traffic to your site through better SEO.

Blogs are extremely easy to start up and use, making them an ideal platform for your business to publish quality and interesting content.

What you write is up to you, but try to spark discussion and share experiences, ideas and relevant information. To build traffic, read other blogs and comment so that it links back to your own blog.

If you find yourself running out of interesting content for your blog, curating content from other experts is an excellent way of ensuring you have a steady stream of quality material.

Using social media is an excellent way to build your online reputation, engage with current and potential clients or customers and build your business’ credibility.

source:here

+ |
نوشته شده توسط allen wessinger در دوشنبه 1 بهمن 1397

Media outlets have been aflurry with news of a new study that found that Facebook use is associated with lower levels of well-being over time. [1]

This is not the first study to show that Facebook use can have a negative impact on one’s mood and sense of self, though. While much early research highlighted the use of Facebook for expanding one’s social networks and growing social capital, considerable research has also identified downsides, particularly from examining the content of our friends’ Facebook presentations.

Perhaps the primary reason we feel sad, jealous, or dissatisfied after using Facebook is that we are constantly making social comparisons based on incomplete—or inaccurate—information. One study found that the more time users spend on Facebook each week, the more likely they are to think that others were happier and having better lives than they themselves [2]. Another study found that looking at social networking profiles of attractive people (as compared to unattractive people) led to greater body dissatisfaction and a more negative body image. Men who viewed profiles of successful men were less satisfied with their current career status than men who viewed profiles of less successful men [3]. Facebook can also evoke relational jealousy as users compare themselves to their perceived romantic competition on the site [4, 5].

“I want to look like a loser on Facebook!” said no one ever.

I use the term “presentations” to describe Facebook content because they are just that. “Profile” sounds too official, too real, too FBI. What active Facebook users really do on the site is make conscious decisions about what they will post and share in order to achieve certain social goals. Researchers call this selective self-presentation. For many, those goals are to make themselves look as good as possible—attractive, popular, successful, enviable. Thus, the content of Facebook profiles is more a compilation of our greatest hits than an honest track listing.

The problem is that humans have a natural tendency to compare ourselves to others to make judgments about ourselves. We make upward social comparisons, in which we compare ourselves to people we consider better off than we are, and downward social comparisons, in which we compare ourselves to those who appear worse off.

We also have a terrible habit of believing that we apply the right filters to our Facebook use when we really don’t. If you ask a Facebook user directly, “Do you believe that everything you see on someone’s page is accurate?” he or she will inevitably say no. Most users are aware that people’s presentations on Facebook are selectively censored and even inflated. When users actually view and process that content, though, they forget that part of the equation, and tend to react more viscerally and emotionally to content. In that way, we are almost always making upward social comparisons that make us feel badly about ourselves.

Let’s say a friend posts a picture of her meal from a work lunch at a fancy restaurant with the comment, “Paté for lunch at Café Glamorous. Work is sooo hard :) #roughlife.” You may know she hates everything about her job—and even that she hates paté—but that doesn’t mean you don’t experience a flash of jealousy. You compare the fact that she gets to have lunch at a fancy restaurant while you consume Lean Cuisine in your cubicle, rather than comparing the reality that she is miserable in her job while you actually kind of enjoy yours. That’s because she is selectively self-presenting only the Café Glamorous moments in her life on Facebook rather than bemoaning her 14-hour work days, her miserable boss, her petty co-workers, and her pittance of a salary. Rather than weighing all that you know about her work situation and feeling sorry for her, you can't resist drooling over the paté and feeling envious.

article continues after advertisement

What to Do

How can you combat this tendency to self-compare? First, it never hurts to spend less time on Facebook in general.

Second, if you know that specific people tend to make you feel down, hide their updates from your newsfeed or avoid visiting their pages. If you don’t have a reason to stay connected, consider the liberating experience of unfriending them entirely.

Third, don’t go on Facebook when you’re in a bad mood. In those moments, reach out to friends through other channels rather than setting yourself up for social-network comparison time. Among all of your varied online connections, you are guaranteed to find something that will make you feel worse, whether it’s a picture of your ex with a hot date, or updates on your sibling’s perfect relationship, or your high-school friend’s inability to ever take a picture that isn’t flawless.

Finally, give yourself a reality check whenever you feel yourself getting jealous looking at a friend’s page. Don’t forget that you have plenty of good things in your life as well. And if you can’t think of one, get offline and go find one.

source:here

+ |
نوشته شده توسط allen wessinger در چهارشنبه 26 دی 1397
تبلیغات متنی
خريد بک لینک انبوه
خرید گیفت کارت
طراحی لوگو
آموزش زبان انگلیسی
Window repair
کولرگازی
Window repair
Tobacco
خرید یخچال ال جی