این مقاله را برای کسانی گردآوردیم که علاقه دارند صفحه ی اینستاگرامی پر مخاطبی داشته باشند و البته بدانند برای نگه داری و رشد صفحشون باید چه کارهایی انجام دهند.

پس اگر علاقه مند هستید ارتباط بهتری با مخاطب های خود برقرار کنید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید و با ما همراه باشید.

در ابتدای این مطلب عرض کنیم خدمت شما که یکسری از مطالب رو شاید دیگر همه بدانند که هدفمند جلو بروند, روی برنامه ریزی پیش بروند, فعال باشند, مخاطب را دقیق و کامل بشناسند و ......... اما خوب غیر از تمامی این مطالب مسائل مهم تر و ریز تری هم هست که باید به آن دقت کنیم. از جمله کپشن خوب همراه با یک هشتگ هوشمندانه میپرسید چطوری؟ به خوندن ادامه دهید

Source: http://pheromonesinc.com


هشتگ را در آغوش بگیرید.

چرا؟ به این دلیل که هشتگ ها پست های شما را نشانه گذاری و خاص میکنند و در اصل ماهیت پست و موضوع صفحه ی شما را برای دنبال کننده کاملا مشخص میکنند.

این کار ارتباط شما با مخاطب را نزدیک تر میکند و باعث افزایش فالوور برای شما میشود و اگر کاملا با هشتگ ها آشنا نیستید باید بگیم که هشتگ ها کلمات کوتاه و پرکاربردی هستند که موضوعیت کلی پست را بیان میکنند و اگر بخواهیم کلمات را به شکل هشتگ درباریم به آنها # اضافه میکنیم. مانند:

(#سوشیال_مدیا) که البته اگر بخواهید یک جمله کوتاه را هشتگ گذاری کنید باید به جای اسپیس در میان کلمات از آندرلاین _ استفاده کنید. در غیر این صورت فقط کلمه ی اولی که به # چسبیده است به عنوان هشتگ گذاشته میشود.

یعنی سعی کنید هشتگ ها به این شکل نباشند #شبکه های اجتماعی بلکه صورت درست آن #شبکه های_اجتماعی است.

تحقیق در مورد تعداد کل پست های یک هشتگ

در هنگامی که شروع به هشتگ گذاری میکنید دقیقا همانند موضوعی که سرچ میکنید هشتگ هایی که پر استفاده و پرطرفدار بودند قبل از کامل شدن نوع نوشتاری شما نمایان میشوند, در زیر این هشتگ ها میزان استفاده ی آن ها نوشته شده است بر فرض شما میایید #خوشمزه را در زیر پست خود قرار دهید بعد قبل از تکمیل نوشتن شما هشتگ خوشمزه برای شما نمایان میشود و در زیر آن نوشته 100هزار نفر از این هشتگ استفاده کرده اند پس شما اینجا متوجه میشوید که چه هشتگ ای طرفدار بیشتری داشته است و از آن استفاده میکنید.

و حتی در بخش جست و جو, تب هشتگ وجو دارد که کلمه را وارد کنید به شما میگوید که از هر هشتگ به چه میزان استفاده شده است.

و در آخر هیچ وقت فراموش نکنید که اسم برد خود را هشتگ بذارید. مانند pheromonesinc#

راه اندازی یک مسابقه

بعد از تخصصی شدن پیج و زدن مهر خودتون نوبت میرسه به ارتباط گرفتن با مخاطب ها و مطمئنا اولین کار بعد از راه اندازی صفحتون آشنایی بیشتر با مخاطباتون است.

در این قسمت بهتر است نسبت به موضوع پیج و شناختی که به فالوورهاتون دارید این آرزو را که هیچ کار سختی انجام ندی ولی در ازاش یک چیز دوست داشتنی هدیه بگیری و براشون برآورده کنی.

برنامه ریزی کنید و یک مسابقه راه بندازید برای مسابقتون میتونید شرایطی را از مخاطبان درخواست کنید و برای دیده شدن بیشتر از پیج های دیگر هم استفاده کنید که اطلاع رسانی کنند که مسابقه برگزار کردید در کل در اینستاگرام هرچقدر تجملاتی تر باشید بهتر نتیجه میگیرید.

و حتما برای مسابقاتتون علاوه بر یک جایزه وسوسه انگیز و معرفی کردن از هشتگ های مخصوص مسابقه هم استفاده کنید.
+ |
نوشته شده توسط allen wessinger در يکشنبه 12 اسفند 1397
تبلیغات متنی
خريد بک لینک انبوه
خرید گیفت کارت
طراحی لوگو
آموزش زبان انگلیسی
Window repair
کولرگازی
Window repair
Tobacco
خرید یخچال ال جی